A termék kiválasztása

A termékek keresésére több opció is kínálkozik, beírhatod a termék nevét, a gyártót vagy a termék típusát a webshop keresőjébe, vagy kereshetsz kategóriák szerint is a menüben. A

kategóriák menűben található szűrök segítségével lehet pontosítani egy adott termék konkrét kiválasztását. (pl. 4/4-es klasszikus gitárhoz, megkereshető a szintén 4/4-es,hozzá való tok is)

 

A termékek ára forintban értendőek és az áfát is tartalmazzák!

Sok termék készleten tallható, de előfordúl, hogy néhány termék esetében hosszabb beszerzési és szállítási idővel kell számolni.

Mi igyekszünk minden esetben a beérkezett rendeléseket gyorsan feldolgozni, illetve visszaigazolni.

Készkletinformációval, illetve becsült  szállítási határidőval, vagy technikai segítséggel állunk mindenki rendelkezésére, akár személyesen is üzletünkben,

https://goo.gl/maps/YCUt2d9niKn

POWERSTATE Kft

Budapest,1142

Erzsébet királyné útja 71.

vagy a következő telefonszámokon,

munkaidőben: 10 és 18 óra között: 06-1-223-1769 vagy a 06-20-9-472-472

Rendelés, rendelések menete:

A kinézett termék mellett található kosár gomb lenyomásával,illetve a rendelni kívánt termék ,mennyiségének  beállításával indíthatod el a vásárlási folyamtot.

A következő oldalon megjelenik a "kosár" tartalma az-az a kiválasztott termék.

További lépésként választhatjuk a "Vásárlás folytatása" megoldást vagy "Tovább a pénztárhoz" lehetőséget.

Szállítási költséget lehet becsültetni, de alapvetően az ország egész területére vonatkozólag 1600,- forint a kiszállítási,költség  még abban ez esetben is, ha több tétel vásárlásra kerül sór.

 Amenniyben az össz rendelés értéke meghaladja a 25 ezer forint feletti értéket, autómatikusan a szállítási költség nem kerül felszámításra az-az ingyenes.

Természetesen lehet a személyes átvétel opciót is választani, értelemszerűen ebben az esetben is költségmentes a szállításra vonatkozó tétel.

Vásárolhatsz vendégként, vagy regisztrálhatsz, ebben az esetben kényelmesebben kisérheted nyomon rendelésed állpotát, esetleges visszárud helyzetét, illetve, új szállítási címet,

címeket is megadhatsz.

A következő lépés, amit tenned kell, hogy meg kell adnod a számlázási, illetve szállítási adataidat, fontos, hogy hiteles mail és elérhető telefonszám kiséretében!

A két utóbbira azért is lenne szükség, mivel mi is ezeken a kontaktokon veszzük fel veled a kapcsolatot a rendelésed visszaigazolás tekintetében. 

Ezek hiányában a futárszolgálaton kereszteli csomagtovábbitás lehetőségét sem tudod igénybevenni, mivel a DPD (futárszolgálat) sem továbbít csomagot mail és telefonos elérhetőség

nélkül, mivel a kiszállítás várható időpontja felől, csomagszám megadásával, ezen az információs csatornán keresztül értesülsz rendelésedkor és a futár is viszonylag gyakran

kikézbestéskor, ígénybe veszi a telefonos segítséget. 

Fizetés :

Történhet előre utalással, vagy utánvételesen is (általában az utóbbi lehetőséget választják gyakrabban...)

Az előre utalásnál kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy kiállíthassuk neked a számlát a szükséges költségekről.(értelemszerűen, amint nyoma van, hogy megérkezett felénk az

utalásod, nincs akadálya annak, hogy a csomagodat továbítsuk feléd!

Utánvételes továbbítás esetén fizethetsz kézpénzzel illetve a futárnál lévő terminál segítségével kártyával is.

Figyelem! A csomagod megérkezésekor nézd át a csomagolást! A csomag átvételével azt írod alá a futárnál  hogy a csomag külsérelmi nyom nélkül érkezett.

Abban  az esetben ha a  csomagolás sérült, nagyon fontos, hogy jelezd a futárnak, hogy szeretnél kapni a sérülésről egy jegyzőkönyvet! (vagy egy hiteles hiteles igazolást

arról, hogy sérült a csomag) !

Ilyen esetben bontsd ki a terméket, nézd meg, és ha csak a csomagolás sérült, de a termék épségben megérkezett, csak akkor vedd át ! (nem igazán szeretik ezt a megoldást a futárok,

de,ha a futár kapna hasonló esetben egy csomagot, valószínűleg, ő is ezt a megoldást választaná...)

Ha viszont nem sérült a csomagolás, mégis hibás vagy sérült a termék, amit rendeltél tőlünk, azért mi vállaljuk a felelősséget, de ilyen esetben kérlek, hogy 3 munkanapon belül jelezd

felénk (sérülés esetén fényképpel), mert a szállítási károkat 3 napig van lehetőségünk a futárcégnek jelezni egy jegyzőkönyv benyújtásával.

Természetesen kár esetén úgynevezett "csomagcsere" megoldása a gyakori, ebben az esetben csak annyi a teendő, hogy amikor a csereként általunk elküldött terméket ismételten

kézbesíti a futár a már előzőleg "problémás" csomagot a futár kezébe kell nyomni...


Fatal error: Class 'Mage_Ambase_Helper_Utils' not found in /home/powersta/public_html/app/Mage.php on line 547